lördag 9 april 2011

Resident Evil Extinction (2007)

                                                   
jag såg Resident evil igår innan jag skulle lägga mig. den är helt okej. men den är ju inte alls som Resident evil spelen precis. det går ju ut på precis samma sak som alla zombiefilmer. jag gillar den nog mest bara för att Milla Jovovich har huvudrollen. men ibland blir det lite överdrivet med alla super krafterna och sånt som hon har. dom tar ju också karaktärerna från spelen i filmen T.e.x. Claire Redfield är med i denna. i tvåan är Jill Valentine med. i fyran så är Chris Redfield med. men jag föredrar nog tvåan framför denna för där är mer action och det händer mer saker. det som också är bra är att dom har fixat zombisarna så dom ser ruttna och döda ut. i ettan och tvaån ser det ju bara ut som hjärndöda uteliggare med blåa huven.  så jag ger nog denna 6/10 den är ganska underhållande men ganska småtråkig ibland också. om ni vill se en  riktigt bra zombie film ska ni se Rec eller Dawn of the dead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar